Cep Harçlığı ve Çalışma Programı (Work and Study) Ücretleri

Değerli Öğrencilerimiz,

Bahar 2024 Döneminde uygulanacak Cep Harçlığı ve Çalışma Programı (Work and Study)  ücretleri 1 Şubat 2024’ten itibaren aşağıdaki gibidir:

W&S ücreti:

Ekim 2023’te 38 TL olan W&S saatlik ücreti 45 TL’ye yükseltilmiştir.

Cep harçlığı:

Ekim 2023’te 4250 TL olan cep harçlığı tutarı   5000 TL’ye yükseltilmiştir.

Başarılı bir akademik dönem dileriz.

Öğrenci Dekanlığı

Burslar Ofisi

Work-Study programı nedir?

Koç Üniversitesi öğrencileri Üniversitenin çeşitli birimlerinde ya da öğretim görevlilerimizin yanında yarı zamanlı çalışarak cep harçlığı kazanabilirler. Temel amaç, öğrencilere mali destek imkânı vermek, Üniversiteyi daha iyi tanımalarını, sorumluluk üstlenmelerini ve özgüvenlerini arttırmalarını sağlamaktır.

Work-Study programına ne zaman ve nasıl başvuru yapılır?

WS programı ile ilgili duyurular öğrencilere e-posta yoluyla her dönem başında yapılır.

Duyurularda belirtilen tarihlerde Work-Study Programı’ na KUSIS üzerinden başvuru yapabilirsiniz.

Akademik veya idari personellerimiz sizleri yine KUSIS üzerinden onlarla çalışmanız için seçip onaylayacak, ardından Burslar Koordinatörlüğü de son onayı verdiğinde tarafınıza bir bilgi maili gelecektir.

KUSIS üzerinde Student Approvals kısmında kişisel veriler ve sigorta ile ilgili belgeleri onayladığınızda Work-Study süreciniz başlamaktadır.

MicrosoftTeams-image (89)
Work-Study Programı çalışma koşulları nelerdir?

Başvurular sadece Türk Vatandaşı olan lisans öğrencileri için geçerlidir. (ELC’de okuyan öğrencilerimiz de LİSANS öğrencilerimizdir.)

WS seçimleriniz sonucu tek bir süpervisörle çalışabileceksiniz, ücret aldığınız birim haricinde başka bir birimde sadece gönüllü olarak çalışabilirsiniz.

Çalışma burs programı kapsamında çalışacak her öğrenciye “İş Kazaları ve Meslek Hastalığı Sigortası” yapılması zorunludur. Bu sigorta ailenizden aldığınız sigorta imkânlarınızı engellememektedir. (Yeşil pasaport, emekli sandığı imkânları vs.)

WS programı kapsamında maksimum 20 saat çalışabilirsiniz. Dönem başlarında saat ücretiniz sizlere mail ile gönderilecektir.

(Mentor, RA ve KOLT biriminde çalışan öğrencilerimizin ücretleri farklıdır)

Ayın son günü ödeme gününüzdür. Bundan 4 veya 5 gün önce hocalarınızdan sizin o ay ki çalışmanızı onaylamasını isteriz. Supervisörünüz belirtilen tarihlerde Kusis üzerinden onay vermezse maalesef o ay ödeme alamazsınız. Onay durumunuzu Kusis/My WS Status’ den takip edebilirsiniz.

AKADEMİK BİRİMLER

CASE: İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi

CE: Mühendislik Fakültesi

CS: Fen Fakültesi

CSSH: İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi

ELC: İngilizce Hazırlık Okulu İdari Birimleri

LAW: Hukuk Fakültesi

SOM: Tıp Fakültesi

SON: Hemşirelik Yüksek Okulu

İDARİ BİRİMLER

CCD OFFICE: Kurumsal İletişim

CENTER FOR GENDER STUDIES: KOÇKAM (Kadın Araştırmaları Merkezi)

CASE: İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi İdari Birimleri

CE: Mühendislik Fakültesi İdari Birimleri

CS: Fen Fakültesi İdari Bilimleri

CSSH: İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi İdari Birimleri

CIT: Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri

Corporate Relations Office: Kurumsal İlişkiler ve Geliştirme

Dean of Students: Öğrenci Dekanlığı

Dormintory Office: Yurt Müdürlüğü

ELC: İngilizce Dil Hazırlık

Facilities Management: İşletme Müdürlüğü

General Secretary: Genel Sekreterlik

Health Center: Sağlık Merkezi

Human Resources: İnsan Kaynakları

KOLT: Koç Öğrenme ve Öğretme Ofisi

KU Publications: Koç Üniversitesi Yayınları

KUSIF: Sosyal Etki Forumu

Law School: Hukuk Fakültesi İdari Birimleri

Library: Kütüphane

Office of Comptroller: Mali İşler

Office Of International Programs: Uluslararası Programlar Ofisi

Office of The President: Rektörlük Ofisi

Office of VPAA: Akademik İşlerden Sorumlu Rektör Yardımcılığı Ofisi

Registrar’s Office: Kayıt Kabul Müdürlüğü

School of Medicine: Tıp Fakültesi İdari Birimleri

School of Nursing: Hemşirelik Yüksek Okulu İdari Birimleri

Tecnical Management:  Teknik Servis

VEKAM: Vehbi Koç ve Ankara Araştırma Merkezi

VP Research and Development: Araştırma ve Geliştirmeden Sorumlu Rektör Yardımcılığı Ofisi